ellendahl

Kategori: Resor

En helg i Linköping

GODFÖRMIDDAG FINISAR

Hoppas allt är bra med er och att ni njutit extra denna helgen då det varit lång helg. För mig har helgen varit toppen och är fortfarande kvar i Linköping nu hos fina Milena och väntar på att tåget ska hem senare idag. Vi har lite att städa och fixa i lägenheten kvar sen ska vi bara chilla tills mitt tåg går.

Fredagen började i alla fall med att jag kom hit vid sju tiden. Vi gick och handlade massa gotte i närmsta matbutik och körde på en myskväll med naturgodis, choklad och popcorn. Matkoma kan man ju säga att man fick men det var gött ändå. På lördagen när vi vaknat gick jag först ut på en pw på morgonen haha och sedan åt vi frukost innan vi begav oss vidare mot stan för lite shopping. Var där hela eftermiddagen och åkte sedan för att handla hem tacos ingridienser som vi skulle ha till kvällens middag. Blev riktigt gott och mysigt för utom att vi tog hot krydda till köttfärsen haha. Körde sen lite förfest här eller vad man ska kalla det innan vi gav oss vidare mot stan för en utgång. Var inte så mycket folk i början men blev mer och mer och tillslut blev det en riktigt lyckad kväll. Kom hem vid halv 4 i natt och vi slocknade direkt. Nu ska vi strax laga middag och sen får vi se om vi drar oss ner mot stan en sväng till eller bara stannar kvar här och chillar.

Hörs förmodligen senare ikväll när jag kommit hem eller imorgon. Kram!

Inte tackat nej till det här nu

Åh vad jag älskar dessa bilder och längtar tillbaka när jag var i Frankrike, Nice förra året just vid denna tidpunkten i April 2014. Ser ni hur fint havet är? Alltså rena dröm platsen att ligga där vid stranden och höra när vågorna når strandkanten. En resa utomlands hade jag verkligen inte tackat nej till nu.